חדשות הארץמבזקיםרצועת עזה

איסמעיל הנייה: "חייל צה"ל שייכנס לעזה – יהרג או יילקח בשבי"

ראש הלשכה המדינית של ארגון הטרור חמאס, איסמעיל הנייה אמר היום (ראשון) בעצרת לציון 31 שנה להיווסדותו של הארגון כי "על האויב לדעת שאדמת עזה אסורה לו. חייל צה"ל שייכנס לעזה ייהרג או יילקח בשבי." הנייה התייחס בדבריו לאירוע בו נחשף הכוח המיוחד של צה"ל שנכנס לרצועת עזה ואמר כי "זמני הכניסה והיציאה של הכוחות המיוחדים של הכיבוש ידועים להתנגדות".

עוד אמר הנייה כי "ליברמן איים על ההתנגדות בעזה, בלבנון ובסוריה אך בסופו של דבר הוא בעצמו נפל וההתנגדות נשארה. גם הניסיון של האמריקנים והכיבוש להביס את חמאס באו"ם נחלו כישלון ותבוסה."

הנייה ציין כי "בסבב הלחימה האחרון גדודי אל קסאם היו קרובים מאוד להכות את תל אביב. אם התוקפנות היתה ממשיכה זה מה שהיה קורה." בנוסף קרא הנייה להפסיק עם ישראל את התיאום הביטחוני בגדה המערבית ואף רמז כי ההוראות לצאת ולבצע פיגועים בגדה מגיעות מעזה. אך עם זאת סייג ואמר, "אנשי הגדה אינם צריכים לקבל את ההוראות מאיתנו הם פועלים כי זה מה שהם צריכים ומרגישים שעליהם לעשות".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: מקורות פלסטינים
צילום: מקורות פלסטינים
צילום: מקורות פלסטינים

8 תגובות

  1. ביבי הפחדן לא עושה כלום לאויבים שלנו במקום להילחם הוא מפנק נותן הכל כסף אוכל
    דלק.ביבי אחיך נפלו גיבורים. אחיך גבור ישראל היה מתהפך בקברו אילו ידע איזה פחדן אתה

  2. לא הבנתי הוא עדיין חי למה לא מפרקים אותו כמו קודמו אחמד יאסין .מה למה מחכים ולמי ?להוציא עליו חוזה יאלה נתניהו תראה לנו איך עושים את זה .ביכלל לפרק את כול החמסניקים לעזאזאל.

  3. תפסיק לאיים ולהפחיד כלב בן כלב. חיילי צה"ל ייכנסו מתי ואיך שמחליטים.

Back to top button