חדשות הארץמבזקיםצבא וביטחון

חשד לפיגוע: 6 פצועים מירי סמוך לעופרה, בת 30 נפצעה קשה

חשד לפיגוע ירי בכניסה ליישוב עופרה. 6 בני אדם נפצעו הערב (ראשון) לאחר שאש נפתחה לעברם מרכב חולף סמוך לכניסה ליישוב עופרה.

חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל העניקו טיפול רפואי ופינו לבתי החולים: אישה כבת 30 במצב קשה עם פצע ירי בפלג גופה העליון וגבר כבן 21 במצב בינוני עם פציעות בגפיים לבית החולים שערי צדק. פצוע בינוני ו- 3 קל פונו לבית החולים הר הצופים, בהם 2 נערות כבנות 16.

חובש רפואת חירום במד"א בנצי גליק ופראמדיק מד"א בצלאל בן חמו ששהוו בנקודת ההזנקה של מד"א בעפרה ושמעו את הירי סיפרו: "שמענו ירי ומיד עלינו לניידת טיפול נמרץ, יצאנו לכיוון הכביש והבחנו בצעירה כבת 21 שוכבת על המדרכה בהכרה מלאה כשהיא סובלת מפצע ירי, צעיר כבן 21 ישב על המדרכה בהכרה מלאה עם מספר פצעי ירי בפלג גופו התחתון. הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים, העלנו אותם לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותם לבי"ח תוך המשך טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים, מתן נוזלים וטיפול תרופתי כשמצבה של האישה קשה ולא יציב והגבר במצב בינוני ויציב. בסיוע כוח רפואה של צה"ל טיפלנו בפצוע נוסף שסבל מפצעי ירי בגופו, הוא היה בהכרה מלאה ופונה בניידת טיפול נמרץ של צה"ל כשמצבו בינוני ויציב."
 
פראמדיק מד"א שלום גליל סיפר: "2 נערות כבנות 16 שהיו בהכרה מלאה וסבלו מפציעות בגפיים ו-2 נערים כבני 16 שסבלו גם הם מפציעות בגפיים קיבלו מאיתנו טיפול רפואי ראשוני בשטח, העלנו אותם לאמבולנסים ופינינו אותם לבי"ח כשמצבם קל."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מדובר בירי שבוצע לעבר קבוצת אנשים שהיו בסמוך לכניסה ליישוב. כוחות גדולים של צבא ומשטרה נמצאים במקום ומתבצע מצוד אחר החשודים בירי שככל הנראה נמלטו ברכב מזירת האירוע.

צילום: עטרה גרמן – סרוגים

צילום: עטרה גרמן – סרוגים

צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: עטרה גרמן – סרוגים
צילום: עטרה גרמן – סרוגים
צילום: עטרה גרמן – סרוגים

תגובה אחת

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח