מבזקים

משטרת ישראל: מפת עומסי התנועה הצפויים בערב החג, בחג ובחול המועד

משטרת ישראל פרסמה הערב (חמישי) מפה של עומסי התנועה הצפויים בערב החג, בחג ובחול המועד. במשטרה ממליצים להקדים את היציאה מהבית בגלל הפקקים הצפויים.

היערכות אגף התנועה והמלצות לציבור הנהגים לקראת חג הפסח וחוה"מ

אגף התנועה נערך כמדי שנה לקראת חג הפסח בכוחות מתוגברים בכבישי המיקוד, בדגש על הצירים הבינעירוניים במטרה להגביר את הביטחון בכבישים ולתת שירות לציבור הנהגים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות המשטרה

תקופת החג וחוה"מ מתאפיינת בכמות נסועה גדולה המגבירה את הסיכון בכבישים, לפיכך, בתקופה זו יפעלו שוטרי ומתנדבי אגף התנועה בכוחות גלויים וסמויים על מנת לאכוף עבירות מסכנות חיים ועבירות בריונות כביש, יחד עם זאת אנו עושים מאמצים גדולים בכדי להקל על עומסי התנועה שיצטברו במהלך התקופה וזאת באמצעות אופנועים, ניידות ושוטרים בצמתים הראשיים אשר יכווינו את התנועה, מומלץ לציבור הנהגים להקדים את יציאתו ליעד בכדי להימנע מעומסי התנועה, יש לשמור על סבלנות ולהישמע להוראות השוטרים הנמצאים בנקודות ההכוונה.

צילום: דוברות המשטרה

היסח הדעת- יצאתם לטייל, תשאירו את העיניים על הכביש! כל היסח דעת בזמן נהיגה עלול לגרום לאסון, שימוש בטלפון נייד בזמן נהיגה הינה עבירה חמורה הגוררת בצידה קנס של 1000₪ ו-8 נקודות, אנא הימנעו מכך.

שתיתם אלכוהול? תנו את המפתחות למי שלא שתה, נהיגה תחת השפעת אלכוהול הינה עבירה מסכנת חיים, שוטרי אגף התנועה יציבו מחסומים במטרה לתפוס את הנהגים השיכורים ולהורידם מהכביש.

• הוכח חד משמעית כי חגורות הבטיחות מצילות חיים, רתמו את הילדים בחגורות בטיחות ובהתקני ריסון, תפקידנו כהורים לשמור על חייהם!

השוליים הם חלק מהכביש, באם הזדקקתם לעצור, יש לצאת מהרכב במהירות ולעבור למקום בטוח מעבר למעקה הבטיחות, עצירה בשוליים תתבצע רק לצורך חירום, עצירה להתרעננות מותרת במפרצי חנייה מוסדרים ובתחנות הדלק.
לאור ריבוי מעורבות הקלנועיות בתאונות הדרכים בתקופה האחרונה, במשטרת ישראל מדיגישים כי הנסיעה בדרך בינעירונית אסורה עפ"י החוק , הנהיגה בשול הדרך מסכנת את משתמשי הדרך ונהגי הקלנועית, יש להימנע מנסיעה בשוליים.

בשעת הצורך אל תהססו לפנות לסיוע למוקד 100 של המשטרה ומוקד המידע 110. המשטרה מעדכנת כל העת באפליקציית WAZE בדבר עומסים ושיבושים בכבישים, מומלץ לנהגים להגדיר באפליקציה "להימנע מכניסה לאזורים מסוכנים" ולהפחית טעויות בכניסה לאזור השטחים.

אגף התנועה מאחל לכל בית ישראל חג פסח שמח ונהיגה בטוחה!

מפת עומסים בכבישים הראשיים במהלך החג.

Back to top button