חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

פרשת ספינת ההימורים באילת: 11 חשודים נעצרו בחשד להלבנת הון

משטרת ישראל, יחידת חקירות מס-הכנסה ירושלים והדרום ופקיד שומה אילת חוקרים 11 חשודים בניהול הימורים בלתי חוקיים והלבנת הון. משטרת ישראל נאבקת בניהול הימורים בלתי חוקיים הפוגעים בכלל הציבור הנורמטיבי שומר חוק ובפרט באוכלוסיית המהמרים, עבירות אלו בעלות גוון של עבירות כלכליות ועבירות הלבנת הון.

בהמשך לחקירת המשטרה שהחלה באוגוסט 2017 בה פשטו השוטרים על ספינת הימורים באילת, חוקרי משטרת ישראל יחד עם חוקרי מס-הכנסה ירושלים עיכבו אתמול (שני) והיום 11 חשודים בעבירות הלבנת הון וממשיכים לחקור את "מסלול" הכסף שהתקבל בביצוע עבירת ההימורים והגיע לידי העבריינים לאחר "הלבנתו". במהלך פעילות עיכוב החשודים נערך חיפוש בבתיהם של החשודים ונתפסו ראיות הקושרות אותם לעבירות מס והלבנת הון, החקירה נמשכת גם על ידי פקיד שומה אילת.

החשוד העיקרי, מי שעל פי חשד החוקרים הוא בעלי הספינה , נעצר היום עד ליום חמישי להמשך חקירה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

באוגוסט 2017 פשט כוח משטרה הכולל בלשים וחוקרים על ספינת "אטלנטיק איקס" בנמל אילת, על פי החשד הספינה משמשת כספינת הימורים הפועלת שלא כחוק.

במשטרה חושדים כי ההימורים מתנהלים גם בשטחי מדינת ישראל ו/או התחלת העבירה נעשית בתחומי המדינה. כח משטרת ישראל שפשט על הספינה מצא מספר מהמרים ששיחקו באולם המשחקים בספינה, נתפס ציוד הימורים הכולל שולחנות, משחקי כספים ושולחנות רולטה. נתפסו סכומי כסף ישראלי וזר בשווי מעל 100 אלף שקלים אשר על פי החשד לא דווח לידי רשויות המס ומקורו בעבירה.

צילום: דוברות המשטרה.
צילום: דוברות המשטרה.
צילום: דוברות המשטרה.
צילום: דוברות המשטרה.
צילום: דוברות המשטרה.
Back to top button