חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

"כמו שאין עבדות – אסור שתהיה זנות וחשפנות"

עו״ד מיכל גרא מרגליות, מנכ״לית שדולת הנשים בישראל, פנתה אל ראש הממשלה נתניהו, הערב (שבת) בנאומה בהפגנה נגד השחיתות בתל אביב: "חיכינו שתגיד שנשים הן לא מוצר צריכה, אלא בנות אדם, ושאתה כראש ממשלה תעשה הכל כדי למגר תופעות של סחר בנשים ופגיעה בהן. חיכינו אבל לא אמרת".

"זה אותו ראש הממשלה שממשיך לתת גיבוי ציבורי למטרידן נתן אשל, שהכניס את הטלפון שלו מתחת לחצאית של עובדת במשרד שלו", הזכירה עו״ד גרא מרגליות. "זה אותו ראש ממשלה שכבר 9 שנים ברצף לא טרח להגיד שום דבר בנושאים שמקדמים נשים, שלא פעל לטובת נשים ולא קידם חוקים עבור 51% מהאזרחים שלו. במקום לתמוך בחוק להפללת לקוחות זנות ולקדם אותו כדי להעביר מסר ברור, נתניהו רוצה להעביר חוק שיאסור על פרסום הקלטת הבאה".

"נתניהו תתעורר, הכללים משתנים גם בישראל", קראה מנכ״לית שדולת הנשים. "תבינו, כל עוד יש זנות וחשפנות, כולנו מוצעות למכירה. אבל כמו שפעם אנשים לא יכלו לדמיין עולם בלי עבדות, כמו שעד לפני 30 שנה בלבד יחסי מין בין גברים היו עבירה פלילית במדינת ישראל – בעוד 10 או 15 שנים, אף בחור, בן 26 או 70, לא ילך למועדון חשפניות ויצחק על זה אחר כך עם החברים שלו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
עו״ד מיכל גרא מרגליות, מנכ״לית שדולת הנשים בישראל

Back to top button