חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

הציוץ שהכעיס את הגולשים: "גם ראש ממשלה רצחו פה פעם ב 0.14 לשנה"

ח"כ מיקי רוזנטל (המחנה הציוני) הצליח להכעיס רבים כשצייץ בטוויטר : "למה לעשות עניין? לפי כתב האישום משפחת נתניהו הזמינה בממוצע בחודש ארוחות שף בסכום של 8350 ש"ח. ביג דיל. גם ראש ממשלה רצחו פה פעם ב 0.14 לשנה."

מרבית התגובות לציוץ של רוזנטל היו שליליות וניתן היה למצוא בין שלל התגובה שאלה שחזרה על עצמה "מדוע אתה עושה השוואה לרצח רבין?" לטענת רוזנטל אינו ניסה להשוות אלא לגחך על הסטטיסטיקה שעשה ראש הממשלה בנימין נתניהו בעניין פרשת הארוחות. "מודה שלעתים אני בוטה. מדובר במאבק קשה שלפעמים מצריך זאת. אם נפגעת אישית אני מתנצל. לא היתה כוונה כזו. רק להגכיח את הנימוק הסטטיסטי.שבת שלום" כתב רוזנטל בהתייחסו לתגובות שקיבל.

בין התגובות הבולטות ניתן היה למצוא דווקא את תגובתו של ח"כ אחמד טיבי מהרשימה המשותפת שכתב לרוזנטל "מילא, תגיד מה שאתה רוצה, אבל חשבון מיקי? אתה נבחר ציבור, בשוק יודעים חשבון כבר יותר טוב מחברי הכנסת." וצירף את התשובה הנכונה לחשבון 1 (רצח ראש ממשלה) לחלק ל-70 (שנות קיומה של מדינת ישראל) = 0.01428571428.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הציוץ של רוזנטל הפך מהר מאוד לויראלי וסחף תגובות רבות, כאמור ברובן שליליות. לדוגמא: "מר רוזנטל אני לא מצליח להבין למה שברת לכיוון הזה לאחרונה. זה לא עזר לאראל מרגלית, זה לא יקדם גםאותך בפריימריס. סתם פלגנות להכעיס".

בתגובה אחרת כתב אחד הגולשים "עכשיו אני מבין למה מכנים אותך אורן חזן של המחנ"ץ אבל מסתבר שאתה אדיוט יותר גדול ממנו."

ו- "אם זו לא הסתה אני לא יודע מה זה, המטרה לא מקדשת את האמצעים, כהרגלך בכוח סגנון נמוך ובוטא. ברגע שמתבטאים ככה זה כבר לא משנה איפה הצדק" , "בני בגי אמר פעם בראיון לקרקובסקי ששכל לא קונים בבית מרקחת . כי אם היה אפשר כל אחד היה קונה !!!!" , "צילמתי מסך למקרה שתמחק כהרגלך כשאתה מצייץ משהו מטופש. שיהיה, אתה יודע, שנוכל לצחוק עליך גם אחר כך…

Back to top button