כלכלהמבזקים

חדש בכרמיאל – מרכז מידע לחיזוק התיישבות והעסקים

משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי ממשיך לפעול לחיזוק הגליל כלכלית ודמוגרפית ומרחיב את המענה בתחומי ההתיישבות ופיתוח עסקים בגליל ובתוך כך, השיק לאחרונה בכרמיאל מרכז מידע שיפעל לקידום מענה לתושבים מרחבי הארץ, לבעלי עסקים המעוניינים להעביר את עסקיהם לגליל, תושבים שמעוניינים במגורים בגליל ולפיתוח פרויקטים ייחודים שיגדילו את הצמיחה הכלכלית והדמוגרפית של הגליל עד יקנעם.

מרכז המידע להתיישבות בגליל יפעל בשיתוף הרשויות המקומיות לחיזוק ההתיישבות ולזיהוי צרכים ואתגרים תוך התאמת המענים לאתגרים בזמן המלחמה. הצוותים במרכז המידע יפעלו בתיאום עם משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי לגיבוש מענים לבעלי העסקים בגליל שנפגעו בתקופה מורכבת זו ויפעלו להנגשת השירותים והתמיכות להם הם זכאיים, בשיתוף משרדי ממשלה שונים וארגונים, תוך יצירת חיבורים ושיתופי פעולה לחיזוק העסקים הקיימים בגליל ולהמשך צמיחתם בהתאמה לצרכי התקופה.

בשנה האחרונה משרד הנגב הגליל והחוסן הלאומי החל להפעיל מרכז מידע בבאר שבע שבנגב שנתן מענה גם לתושבי הגליל ובשנה האחרונה במטרה לחזק ולעודד את ההתיישבות בגליל נבנה מרכז המידע בגליל. המוקד, שהוקם על ידי משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויופעל על ידי תנועת אור לנגב ולגליל, יחל לפעול בשבועות הקרובים תוך מתן מענה להעדפות ולצרכים האישיים של כל פונה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: אלפונסו

שר הנגב, גליל והחוסן הלאומי יצחק וסרלאוף אמר: ״חיזוק הגליל הוא יעד. אני נמצא בקשר הדוק עם ראשי הרשויות ומכיר מקרוב את צרכיהם. מרכז המידע בגליל יאפשר להעניק מתוך הגליל, מענה מקיף לכל צרכי החיים. אחת המשימות שלנו היא להמשיך ולתת תקווה להתיישבות בגליל ולתת אופק, למצוא פתרונות, להגשים חלומות ובעיקר לזכור שאנחנו עושים הכל מתוך שליחות למען מדינת ישראל״.

ראש עיריית כרמיאל, משה קונינסקי דיבר: ״זהו יום משמעותי ודווקא בתקופה הזאת לפתוח בכרמיאל את מרכז המידע להתיישבות בגליל. כרמיאל מהווה את מרכז החיים בגליל ואני רוצה להודות לשר וסרלאוף, למשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, רוני פלמר ולתנועת אור לנגב ולגליל על הבחירה בכרמיאל להקמת מרכז המידע. אין לי ספק כי יחד נמשיך לחזק ונפתח את ההתיישבות בגליל."

רוני פלמר מנכ"ל ומייסד-שותף תנועת אור לנגב ולגליל שמפעילה את המוקד: "היום שאחרי המלחמה מתחיל היום. הקמת מרכז המידע בגליל של משרד הנגב הגליל והחוסן הלאומי בהפעלת תנועת אור מצטרף למוקד שהקמנו בנגב וישמש כמוקד מקצועי למעבר משפחות, עסקים, יוזמות וחדשנות בתקופה הקרובה ויהיה הבסיס להמשך פיתוח הגליל בכל המישורים, ויהפוך להיות כר פורה למעבר משפחות, עסקים, יוזמות וחדשנות. תנועת אור מודה למשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי על התמיכה הממשלתית״.

Back to top button