שני קטינים נעצרו בחשד להחזקת סמים וגרזן בקריית גת
לפני זמן קצר (שני) ערכו שוטרי תחנת קריית גת חיפוש ברכב שלפי החשד שימש כמקום שהייה לשני בני נוער בני 16 ו-17, תושבי העיר. במסגרת הפעילות, אשר התקיימה כחלק ממבצע "שובר גלים" ובהמשך להנחיית מפכ"ל המשטרה למאבק בעבירות נוער, אותרו ברשות החשודים חומרים החשודים כסמים מסוגים שונים, בהם קנאביס וקוקאין, כשהם מחולקים מראש ומוכנים להפצה. בנוסף, תפסו השוטרים ברכב גרזן ושקיות חלוקה.
שני החשודים נעצרו במקום והועברו לחקירה בתחנת קריית גת.
סנ"צ שי אללי, מפקד תחנת קריית גת, אמר: "תחנת קריית גת פועלת באופן נחוש ובלתי מתפשר נגד עבירות הסמים, בדגש על חשיפת מוקדי הפצה ונגישות סמים בקרב בני נוער. נמשיך לפעול בכל הכלים העומדים לרשותנו כדי לשמור על ביטחון הציבור ולהיאבק בפשיעה ברחוב".
משטרת ישראל ציינה כי עבירות סמים, ובייחוד הפצתם בקרב בני נוער, מהוות סיכון משמעותי לשלום הציבור ולביטחון הקהילה. המשטרה תמשיך בפעילות יזומה וממוקדת, תוך שילוב מידע מודיעיני ומבצעי, במטרה למנוע הפצת סמים ולשמור על ביטחון התושבים.












תגובות הגולשים 0
הצטרפו לדיון והשאירו את דעתכם על הכתבה