מד״א נפרד מילנה רוזן, עובדת מעבדת שירותי הדם שהלכה לעולמה

ילנה רוזן, תושבת רמת גן, הייתה חלק מרכזי במעבדת שירותי הדם של מד״א ונפטרה בגיל 64 לאחר שנאבקה במחלה קשה. את לימודיה בתחום הביולוגיה והכימיה השלימה באוקראינה וב-1991 עלתה לישראל עם משפחתה. בתחילה עבדה במעבדה ההמטולוגית במרכז הרפואי שיבא בתל השומר, ובהמשך, החל מ-1996, המשיכה את דרכה המקצועית במעבדת סיווג דם של מד״א. ב-1998 הצטרפה לארגון כעובדת מן המניין.
בין השנים 2014 ל-2020 ריכזה את תחום בדיקות לזיהוי מחלת העגבת, ולאחר מכן עבדה במעבדות לזיהומיות וחריגים. רוזן הותירה אחריה בעל, שני ילדים ונכדים. הלווייתה נערכה בבית העלמין ירקון בפתח תקווה, בליווי בני משפחתה וחבריה.
שגית לוינשטיין, מנהלת יחידת חריגים בבנק הדם, תיארה אותה כעמוד תווך במעבדה: ״היא שילבה בין מקצועיות גבוהה, ידע רחב ולב ענק. ילנה הייתה אישה מסורה לעבודה ולמשפחתה, תמיד התעניינה, העניקה תשומת לב וידעה להשרות רוגע ונעימות. אהבנו אותה מאוד והיא תחסר לנו מאוד״.
ד"ר רפאל סטרוגו, סמנכ"ל רפואה ושירותי הדם במד״א, מסר: ״ילנה ז״ל הייתה דמות מקצועית ומוערכת, שפעלה לאורך עשרות שנים מתוך תחושת שליחות. לצד המקצועיות יוצאת הדופן, הפגינה רוגע, אנושיות ואכפתיות, והייתה אדם אהוב וצנוע. לכתה היא אבדה גדולה לכולנו״.
מנכ"ל מד"א, אלי בין, הצטרף לדברי ההוקרה: ״מגן דוד אדום מרכין ראש עם לכתה של ילנה רוזן, עובדת מסורה, מקצועית ואהובה. תרומתה לשירותי הדם ולהצלת חיים בישראל הייתה משמעותית. אנו משתתפים בצער המשפחה, החברים והעמיתים ומחבקים אותם בשעה קשה זו. יהיה זכרה ברוך״.












תגובות הגולשים 0
הצטרפו לדיון והשאירו את דעתכם על הכתבה