גל ירי ברמלה: ארבע נשים נפצעו, אחת מהן אנוש
ארבע נשים נפצעו הבוקר באירוע ירי ברמלה, אחת מהן באורח אנוש. צוותי מד״א העניקו להן טיפול רפואי ראשוני ופינו אותן לבית החולים שמיר-אסף הרופא, בזמן שכוחות משטרה פתחו בסריקות אחר חשודים ובאיסוף ממצאים בזירה.
האירוע מצטרף לשורת מקרי ירי חמורים שאירעו בעיר ובסביבתה בימים האחרונים. בתחילת החודש נורו למוות שני תושבי רמלה בעת שנסעו ברכב בכביש 431 סמוך למחלף רמלה דרום. לפי החשד, הירי בוצע מרכב חולף, ולאחר מכן סטה רכבם והתנגש במעקה הבטיחות.
ימים לאחר מכן נפצע גבר בן 28 באורח קשה מירי ברחוב מאיר בר-אילן בעיר. הוא פונה לבית החולים כשהוא סובל מפציעות חודרות, והמשטרה פתחה בסריקות אחר חשוד שנמלט מהמקום.
על רקע רצף האירועים, המשטרה ממשיכה בפעולות מבצעיות וחקירתיות באזור רמלה, לרבות בידוד זירות, איסוף ממצאים, סריקות ומצוד אחר חשודים. בשלב זה לא פורסם קשר ישיר בין אירוע הירי הבוקר לבין מקרי הירי הקודמים בעיר.
רמלה, ובפרט שכונת ג׳ואריש, נמצאת בתקופה מתוחה על רקע סכסוכים פליליים מתמשכים. בחודשים האחרונים נרשמו באזור אירועי ירי, חיסולים וניסיונות חיסול, לצד פעילות משטרתית מוגברת ותפיסות אמצעי לחימה.
נכון לעכשיו לא נמסרה הודעה רשמית על מעצרים באירוע הירי הבוקר. החקירה נמשכת.











