פוליטי / מדיני
ליברמן: ממשלת ה-7.10 מקדמת חוק הפוגע בביטחון המדינה
יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, חבר הכנסת אביגדור ליברמן, התייחס לאזהרות החוזרות של הרמטכ"ל בנוגע למצבה של צה"ל ואמר כי קיימת סכנה לקריסת הצבא. ליברמן ביקר את פעילות ממשלת ה-7.10 לקידום חוק ההשתמטות, והדגיש כי בעיניו מדובר במהלך הפוגע בצורה חמורה בביטחון המדינה ובעתידה של ישראל.
האם הכתבה עניינה אתכם?
לחצו על אחת האפשרויות או הצטרפו ישירות לדיון בתגובות.












תגובות הגולשים 2
הצטרפו לדיון והשאירו את דעתכם על הכתבה