חדשות הארץ
פעוטה נפצעה קשה מנפילה מגובה בטבריה
צוותי הצלה וחובשים של מד"א העניקו טיפול רפואי לפעוטה בת שנתיים שנפלה מגובה של כ-4 מטרים בטבריה. הפעוטה סבלה מחבלה רב מערכתית ופונתה לבית החולים צפון-פוריה כשהיא במצב קשה.
חובש הצלה אוריאל ניסים דדון מסר: ״כשהגעתי למקום, מצאתי פעוטה בת שנתיים כשהיא סובלת מחבלה רב מערכתית לאחר שנפלה מגובה של כ-4 מטרים. יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד״א הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני, הכולל קיבוע וחבישות, והיא פונתה במצב קשה להמשך קבלת טיפול רפואי בחדר הטראומה בבית החולים צפון-פוריה״.
האם הכתבה עניינה אתכם?
לחצו על אחת האפשרויות או הצטרפו ישירות לדיון בתגובות.












תגובות הגולשים 0
הצטרפו לדיון והשאירו את דעתכם על הכתבה