חדשות הארץ

פעוטה נפצעה קשה מנפילה מגובה בטבריה

צוותי הצלה וחובשים של מד"א העניקו טיפול רפואי לפעוטה בת שנתיים שנפלה מגובה של כ-4 מטרים בטבריה. הפעוטה סבלה מחבלה רב מערכתית ופונתה לבית החולים צפון-פוריה כשהיא במצב קשה.

חובש הצלה אוריאל ניסים דדון מסר: ״כשהגעתי למקום, מצאתי פעוטה בת שנתיים כשהיא סובלת מחבלה רב מערכתית לאחר שנפלה מגובה של כ-4 מטרים. יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד״א הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני, הכולל קיבוע וחבישות, והיא פונתה במצב קשה להמשך קבלת טיפול רפואי בחדר הטראומה בבית החולים צפון-פוריה״.

האם הכתבה עניינה אתכם?
לחצו על אחת האפשרויות או הצטרפו ישירות לדיון בתגובות.

תגובות הגולשים 0

הצטרפו לדיון והשאירו את דעתכם על הכתבה

האימייל לא יוצג באתר, וישמש רק לעדכון על תגובות המשך.
תגובות עשויות לעבור אישור מערכת לפני פרסום.
טוען תגובות...
Back to top button