צבא וביטחון
צה"ל ושב"כ תקפו והשמידו אתר אמצעי לחימה של גא"פ בצפון עזה
כוחות צה"ל בפיקוד הדרום ובשיתוף שב"כ השמידו אתמול (שישי) אתר לייצור אמצעי לחימה של ארגון גא"פ בצפון רצועת עזה. על פי הדיווח, האתר בשימוש מערך הייצור של הארגון וכן של חמאס, שימש לייצור מטענים ואחסון אמצעי לחימה במטרה לפגוע בכוחות צה"ל במרחב הקו הצהוב ובאזרחים ישראלים.
מודעה
טרם ביצוע התקיפה ננקטו פעולות למניעת פגיעה באזרחים, בהן פינוי המטרה הצבאית, שימוש באמצעי חימוש מדויקים ותצפיות מהאוויר. כוחות צה"ל בפיקוד הדרום ממשיכים להימצא במרחב בהתאם להנחיות, ופועלים להסרת איומים מיידיים ברצועה.
בתיעוד מהאירוע נראית תקיפת חיל האוויר לעבר אתר ייצור מטענים ומחסן אמצעי הלחימה של גא"פ בצפון הרצועה.
צילום: דובר צה"ל
מודעה
האם הכתבה עניינה אתכם?
לחצו על אחת האפשרויות או הצטרפו ישירות לדיון בתגובות.












תגובות הגולשים 0
הצטרפו לדיון והשאירו את דעתכם על הכתבה