שני חשודים תושבי הפזורה נעצרו לאחר מרדף, חשודים בגניבת כלי רכב
לפני כשבוע וחצי, ב-24 באפריל, התקבל דיווח על גניבת רכב מהעיר אשדוד. בעקבות המקרה נפתחה חקירה, במהלכה אותרו אינדיקציות לפעילות חוליה מאורגנת. במהלך פעילות מבצעית בסוף השבוע, זוהתה תנועת רכב חשוד לכיוון אשקלון ובהמשך התבצעה גניבת רכב נוספת בעיר.
שוטרי יחידת המרחב הדרומי, ימ"ר לכיש, תחנת אשדוד ומרחב נגב, פעלו יחד, ביצעו מרדף מבצעי וחסימה עד לעצירת הרכב הגנוב. בתוך הרכב נעצרו שני חשודים, שניהם תושבי הפזורה הבדואית, והם הועברו לחקירה בימ"ר לכיש.
סגן ניצב שחר לוי, מפקד ימ"ר לכיש, אמר: ״מדובר בפעילות ממוקדת ונחושה, המבוססת על מודיעין איכותי ושיתוף פעולה בין היחידות, שהובילה לסיכול חוליית גנבי רכב בזמן אמת. נמשיך לפעול בנחישות נגד עברייני רכוש, תוך שימוש בכל האמצעים העומדים לרשותנו, למען ביטחון הציבור״.
סגן ניצב רונן עמרם, מפקד תחנת אשדוד, ציין: ״שוטרי תחנת אשדוד פועלים באופן יזום ומתמשך נגד עבירות רכוש בעיר ובמרחב. שילוב הכוחות והתגובה המהירה הביאו למעצר החשודים ולסיכול המשך פעילות עבריינית. נמשיך לפעול בנחישות לאיתור עבריינים ולשמירה על ביטחון התושבים״.
משטרת ישראל מדגישה כי תמשיך לפעול בנחישות ובשיתוף פעולה בין יחידותיה למאבק בעבירות רכוש, למען ביטחון הציבור.












תגובות הגולשים 0
הצטרפו לדיון והשאירו את דעתכם על הכתבה