הודעות דוברות

חובש מד"א חילץ ילד בן 8 שנסחף בנחל יבנה

ילד בן 8 נסחף לפני זמן קצר (שישי) במי נחל יבנה סמוך לכביש 410. חובש מיחידת האופנועים של מד"א נכנס למים וחילץ את הילד, שלאחר בדיקות רפואיות וטיפול ראשוני בניידת טיפול נמרץ של מד"א לא נזקק לפינוי לבית החולים.

חובש רפואת חירום מיחידת האופנועים של מד"א אורון מזור סיפר: "הגעתי עם האופנוע למעבר מעל נחל יבנה וראיתי את המים זורמים בעוצמה ואת הילד בתוכם כשהוא אוחז באבן גדולה על מנת לא להיסחף עם הזרם. הבנתי מיד שכל שניה היא קריטית, קפצתי מעל הגדר וירדתי במדרון לכיוון הנחל. נכנסתי עם פלג גופי התחתון למים והגעתי עד לילד שאמר לי שהוא מאבד אחיזה ופוחד להחליק. הסברתי לו שאני בא לעזור לו ותפסתי אותו ממש כשהוא התחיל להיסחף. חילצתי אותו מהמים כשהוא בהכרה ומבוהל ויחד עם חובשים נוספים של מד"א העלנו אותו לכביש והכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ של מד"א לבדיקה רפואית של הפראמדיק. מצבו הרפואי היה טוב והוא לא נזקק לפינוי לבית החולים. אביו של הילד הגיע למקום הודה לנו מאוד על העזרה שנתנו לבן שלו. אם לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם לא הייתי מחלץ אותו מהמים, האירוע הזה יכל היה להסתיים בטרגדיה".

האם הכתבה עניינה אתכם?
לחצו על אחת האפשרויות או הצטרפו ישירות לדיון בתגובות.

תגובות הגולשים 0

הצטרפו לדיון והשאירו את דעתכם על הכתבה

האימייל לא יוצג באתר, וישמש רק לעדכון על תגובות המשך.
תגובות עשויות לעבור אישור מערכת לפני פרסום.
טוען תגובות...
Back to top button