בריאות
גבר בן 87 במצב אנוש לאחר טביעה בחוף פולג בנתניה
גבר בן 87 נמשה לפני זמן קצר (שישי) מהים בחוף פולג בנתניה כשהוא מחוסר הכרה. חובשים ופראמדיקים של מד״א העניקו לו טיפול רפואי לרבות פעולות החייאה ממושכות, כולל מתן מכת חשמל באמצעות מכשיר דפיברילטור, ופינו אותו לבית החולים לניאדו כשמצבו אנוש.
חובש בכיר מתנדב ביחידת האופנועים של מד"א ליאור דנינו וחובשי מד"א אבי וינברגר ויונתן סיטבון סיפרו: ״הגענו ממש עד לקו החוף באמצעות אמבולנס 4X4 וטרקטורון מד״א ייעודי, ראינו גבר כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה לאחר שנמשה מן המים על ידי עוברי אורח שביצעו בו החייאה בהדרכת מוקד 101 של מד״א. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל פעולות החייאה ממושכות ומתן מכת חשמל באמצעות מכשיר המפעם (דפיברילטור) ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קריטי ואנחנו נלחמים על חייו.״
האם הכתבה עניינה אתכם?
לחצו על אחת האפשרויות או הצטרפו ישירות לדיון בתגובות.












תגובות הגולשים 0
הצטרפו לדיון והשאירו את דעתכם על הכתבה