לבנון
משגר של חיזבאללה אותר והושמד במבנה אזרחי בדרום לבנון
כוחות מחטיבת גבעתי, בפיקוד אוגדה 91, זיהו לפני זמן קצר (רביעי) משגר של ארגון חיזבאללה, אשר הוצב בתוך מבנה אזרחי בדרום לבנון, בסמוך לכוחות צה"ל הפועלים מדרום לקו ההגנה הקדמי. המשגר כוון לעבר שטח ישראל וכוחות צה"ל באזור, והיווה איום משמעותי.
בפעולה מהירה, כוחות צה"ל תקפו והשמידו את המשגר, במטרה להסיר את הסכנה.
ארגון חיזבאללה ממשיך להציב תשתיות טרור בנכסים אזרחיים ובקרבתם, לקידום פעולות נגד מדינת ישראל וחיילי צה"ל.
בנוסף, במהלך היום התרחשו שני אירועים נוספים בדרום לבנון, שבמהלכם שיגרה חיזבאללה מספר רחפני נפץ שהתפוצצו בסמוך לכוחות צה"ל הפועלים מדרום לקו ההגנה הקדמי. לא נגרמו נפגעים בקרב כוחותינו.
דובר צה"ל ציין כי צה"ל ימשיך לפעול להסרת איומים על אזרחי ישראל ועל חיילי צה"ל.
מצורף תיעוד מזיהוי ותקיפת המשגר.
צילום: חמ״ל דובר צה״ל
תגובות
נשמח לשיח ענייני ומכבד. תגובות פוגעניות יוסרו.
האם הכתבה עניינה אותך?
סה״כ הצבעות: 1
תגובות הגולשים
כתוב תגובה
התגובה שלך תתפרסם לאחר אישור עורך האתר.











