כוחות אוגדה 98 זיהו אתמול (ראשון) שלושה מחבלים סמוך לקו ההגנה הקדמי במרחב בו פועלים כוחות צה"ל בדרום לבנון. המחבלים זוהו כאיום ממשי, ומיד לאחר מכן בוצעה סגירת מעגל מהירה שבמהלכה חיל האוויר תקף וחיסל את השלושה במטרה להסיר את הסכנה.
בנוסף, צה"ל תקף מספר מבנים צבאיים ששימשו את ארגון הטרור חיזבאללה ואיימו על כוחות צה"ל במרחב. בין היעדים שהותקפו: מבנה ששימש כמטה חיזבאללה בגזרת בינת ג'בייל ומספר מבנים צבאיים נוספים. בתקיפות נצפו פיצוצי משנה, המעידים על הימצאות אמצעי לחימה באותם מבנים.
צה"ל ממשיך לפעול נגד איומים המופנים כלפי אזרחי ישראל וכוחותיו, תוך תיאום עם ההנחיות שנקבעו על ידי הדרג המדיני.
תגובות הגולשים 0
הצטרפו לדיון והשאירו את דעתכם על הכתבה