פוליטי / מדיני
לפיד: "להתייצב מאחורי נפתלי בנט – זה מה שאנחנו צריכים עכשיו"
ראש האופוזיציה יאיר לפיד הדגיש כי המרכז הישראלי כולו צריך להתייצב מאחורי נפתלי בנט כדי לנצח בבחירות, וקבע כי בנט היה ויכול לשוב לכהן כראש ממשלה מצוין.
לדבריו: "בנט הוא איש ימין מובהק, אבל הוא ימין ליברלי, הגון, שומר חוק, שלא מכר את ערכיו – לא לסחטנות חרדית ולא לשחיתות – הוא היה ראש ממשלה מצויין, והוא יהיה ראש ממשלה מצויין. זה מה שאנחנו צריכים עכשיו".
תגובות
נשמח לשיח ענייני ומכבד. תגובות פוגעניות יוסרו.
האם הכתבה עניינה אותך?
סה״כ הצבעות: 0
תגובות הגולשים
כתוב תגובה
התגובה שלך תתפרסם לאחר אישור עורך האתר.











