תאונות עבודה

פועל בן 54 נפצע בינוני לאחר שנפל מגובה במפעל באור יהודה

פועל בן 54 נפצע לפני זמן קצר (ראשון) לאחר שנפל מגובה במהלך עבודתו במפעל באור יהודה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ופינו אותו לבית החולים שיבא-תל השומר כשהוא במצב בינוני וסובל מחבלות בגפיים.

כוחות משטרה שהוזעקו למקום פתחו בחקירת הנסיבות ודיווח הועבר למשרד העבודה.

תאונת עבודה - אור יהודה
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
תאונת עבודה - אור יהודה
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
האם הכתבה עניינה אתכם?
לחצו על אחת האפשרויות או הצטרפו ישירות לדיון בתגובות.

תגובות הגולשים 0

הצטרפו לדיון והשאירו את דעתכם על הכתבה

האימייל לא יוצג באתר, וישמש רק לעדכון על תגובות המשך.
תגובות עשויות לעבור אישור מערכת לפני פרסום.
טוען תגובות...
Back to top button