כתב אישום הוגש נגד שניים לאחר שוד אלים בחנות נוחות באשדוד ומרדף משטרתי
לפני כחודש, שוטרי תחנת אשדוד קיבלו דיווח על שוד שבוצע בחנות נוחות בתחנת דלק בעיר. החקירה העלתה כי שני החשודים תכננו את המעשה מבעוד מועד, גנבו לוחית רישוי מרכב אחר, התקינו אותה ברכבם והצטיידו בכפפות, פטיש, מברג וכיסוי פנים. לאחר מכן הגיעו לתחנה, פרצו לחנות כשהם רעולי פנים ומצוידים בכלי פריצה.
בתוך החנות ניגשו השניים אל הקופה, שם שהתה המוכרת. כאשר ניסתה להזעיק עזרה באמצעות לחצן המצוקה וביקשה מהם לעזוב, השניים תקפו אותה, תלשו את מגירת הכסף מהקופה ונמלטו מהמקום.
שוטרי תחנת אשדוד יחד עם כוחות משטרת קריית מלאכי הגיבו במהירות, פרסו מחסומים באזור, החלו בסריקות נרחבות והזניקו כוחות אל התחנה. בזמן הבריחה התנגש רכב החשודים בניידת משטרה, והשניים נעצרו מיידית. ברשותם אותרו כלי התקיפה ששימשו במעשה, וכן כסף מזומן וכרטיסי תדלוק שנגנבו מהמקום.
לאחר סיום החקירה, פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה כתב אישום נגד שני החשודים, לצד בקשה להארכת מעצרם עד תום ההליכים, בגין שוד בנסיבות מחמירות.
מפקד תחנת אשדוד, סנ"צ רונן עמרם, הדגיש: ״מדובר באירוע חמור בו הופעלה אלימות כלפי עובדת המקום. תגובה מהירה של השוטרים, בשילוב פריסת מחסומים וסריקות, הובילה למעצר החשודים זמן קצר לאחר המעשה. נמשיך בנחישות לפעול נגד עברייני רכוש ואלימות ולמצות עימם את הדין״.
משטרת ישראל ציינה כי תמשיך לפעול נגד עברייני רכוש ואלימות ולהביאם לדין.











