צה"ל תקף מבנים צבאיים ששימשו לקידום מתווי טרור של חיזבאללה במהלך התקיפה שנערכה לפני זמן קצר, הותקפו מבנים בשימוש צבאי שנעשו על ידי ארגון הטרור חיזבאללה ברחבי דרום לבנון. המבנים הללו שימשו את הארגון לקידום מתווי טרור נגד כוחות צה"ל ומדינת ישראל. צה"ל ימשיך לפעול בנחישות מול איומים כלפי אזרחי מדינת ישראל וכוחות צה"ל, ופועל בהתאם להנחיות הדרג המדיני.
תגובות הגולשים 0
הצטרפו לדיון והשאירו את דעתכם על הכתבה