לבנון

תיעוד: איתור מצבור טילי נ"ט ומטעני נפץ בפעילות צה"ל ברכס השיעי ובבינת ג'בייל

במהלך פעילות ממוקדת שבוצעה על-ידי כוחות אוגדה 146 במרחב הרכס השיעי בדרום לבנון, אותר מצבור טילי נ"ט במחסן לאמצעי לחימה של ארגון הטרור חיזבאללה. טילים אלה נועדו לשימוש בפעולות נגד כוחות צה"ל ואזרחי מדינת ישראל.

במקביל, לוחמי סיירת צנחנים ויחידת יהל"ם הפועלים תחת פיקוד אוגדה 98 המשיכו לנטרל מבנים המשמשים את חיזבאללה לפעילות צבאית בשכונת האיצטדיון בעיר בינת ג'בייל.

כוחות נוספים של חטיבה 8, הפועלים בפיקוד אוגדה 91, איתרו פיר תת-קרקעי וכלי נשק מסוג 'קלאצ'ניקוב'. צוות הקרב החטיבתי 769 זיהה מטענים שהוסתרו במבנה וברכב, אשר שימשו אף הם את חיזבאללה לצרכי טרור.

נוסף על כך, ארגון חיזבאללה הפר שוב את הסכם הפסקת האש כאשר שיגר רחפני נפץ לעבר כוחות צה"ל בדרום לבנון, דרומית לקו ההגנה הקדמי. הרחפנים התפוצצו בקרבת הכוחות, ולא נגרמו פגיעות.

כוחות צה"ל בלבנון
צילום: דובר צה"ל
כוחות צה"ל בלבנון
צילום: דובר צה"ל
כוחות צה"ל בלבנון
צילום: דובר צה"ל
כוחות צה"ל בלבנון
צילום: דובר צה"ל
כוחות צה"ל בלבנון
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל תפוצת כתבים

האם הכתבה עניינה אתכם?
לחצו על אחת האפשרויות או הצטרפו ישירות לדיון בתגובות.

תגובות הגולשים 0

הצטרפו לדיון והשאירו את דעתכם על הכתבה

האימייל לא יוצג באתר, וישמש רק לעדכון על תגובות המשך.
תגובות עשויות לעבור אישור מערכת לפני פרסום.
טוען תגובות...
Back to top button