צבא וביטחון
צה"ל חיסל שני מחבלים שהיוו איום מיידי בצפון ובדרום רצועת עזה

כוחות צוות הקרב של חטיבה צפונית הפעילים בצפון רצועת עזה זיהו אתמול (ד') מחבל שפעל במרחב הקו הצהוב והתקרב לכוחות באופן שהיווה עבורם איום מיידי. מיד לאחר הזיהוי, הכוחות ירו וחיסלו את המחבל במטרה להסיר את האיום.
באירוע נוסף אתמול בדרום רצועת עזה, חיסלו כוחות חטיבת 'הנגב' (12) מחבל שחצה את הקו הצהוב והתקרב אליהם באופן שהיווה איום מיידי. כוחות צה"ל בפיקוד הדרום פרוסים במרחב בהתאם להסכם וימשיכו לפעול להסרת כל איום מיידי.
תגובות הגולשים 0
הצטרפו לדיון והשאירו את דעתכם על הכתבה
טוען תגובות...
האם הכתבה עניינה אתכם?











