מבזקים

התצפיתניות ששוחררו הכינו שלטי קבלת פנים לחברתן אגם

ארבע תצפיתניות ששוחררו מהשבי בשבת האחרונה נערכות בהתרגשות לקראת איחוד מחודש עם חברתן אגם, שצפויה להגיע לבית החולים בקרוב.

מודעה

דניאלה, לירי, נעמה וקרינה, אשר חזרו לישראל במהלך סוף השבוע האחרון, הכינו שלטי ברכה מיוחדים לקראת הגעתה של חברתן החמישית לצוות. החברות, שעברו יחד את התקופה הקשה בשבי, ממתינות בציפייה להשלמת האיחוד המרגש של הקבוצה.

מפגש ההתאחדות צפוי להתקיים בבית החולים, שם תגיע אגם להמשך טיפול והתאוששות, בדומה לחברותיה שהקדימו אותה בשחרור. התצפיתניות, שהיו חלק מכוח ההגנה על גבול עוטף עזה, מתאחדות בהדרגה לאחר תקופת השבי הממושכת.

מודעה
האם הכתבה עניינה אתכם?
לחצו על אחת האפשרויות או הצטרפו ישירות לדיון בתגובות.

תגובות הגולשים 0

הצטרפו לדיון והשאירו את דעתכם על הכתבה

האימייל לא יוצג באתר, וישמש רק לעדכון על תגובות המשך.
תגובות עשויות לעבור אישור מערכת לפני פרסום.
טוען תגובות...
Back to top button