מבזקים

התצפיתניות שנפדו צפו בהתרגשות בשחרור חברתן אגם ברגר מבילינסון

ארבע תצפיתניות ששוחררו משבי חמאס לפני חמישה ימים התאחדו אתמול בבית החולים בילינסון כדי לצפות בשחרורה של חברתן, אגם ברגר, התצפיתנית האחרונה מנחל עוז שנותרה בשבי הארגון.

מודעה

לירי אלבג, קרינה ארייב, נעמה לוי ודניאלה גלבוע, אשר שירתו יחד עם ברגר בעמדת התצפית בקיבוץ נחל עוז, הגיעו למחלקה בה אושפזה חברתן כדי להיות נוכחות ברגע שחרורה מבית החולים.

מנהלת בית החולים התייחסה למפגש המרגש ואמרה כי "החזרה שלה היא חלק מהריפוי שלהן". דבריה משקפים את החשיבות הרגשית והטיפולית של המפגש עבור התצפיתניות ששבו זה מכבר מהשבי.

המפגש המיוחד בבילינסון מסמל את סגירת המעגל עבור חבורת התצפיתניות מנחל עוז, כאשר האחרונה מביניהן משתחררת מבית החולים ומצטרפת לחברותיה שכבר החלו בתהליך השיקום.

מודעה
תגובות
נשמח לשיח ענייני ומכבד. תגובות פוגעניות יוסרו.
האם הכתבה עניינה אותך?
סה״כ הצבעות: 0
תגובות הגולשים
0 תגובות
כתוב תגובה
התגובה שלך תתפרסם לאחר אישור עורך האתר.
Back to top button