מבזקים

אסון בוושינגטון: 18 גופות נמשו מנהר הפוטומק

צוותי החירום וההצלה משכו עד כה לפחות 18 גופות מזירת התרסקות המטוס בנהר הפוטומק בארצות הברית. כוחות החילוץ ממשיכים בסריקות נרחבות באזור ההתרסקות, אך עד כה לא נמצאו ניצולים מהאסון.

מודעה

צוללנים וכלי שיט של משמר החופים האמריקאי פועלים במי הנהר בניסיון לאתר את שרידי המטוס וגופות נוספות. המאמצים מתמקדים באזור ההתרסקות בנהר הפוטומק, העובר בין מדינת וירג'יניה למרילנד.

הגופות שאותרו הועברו למכון הרפואה המשפטית לצורך זיהוי. צוותי החירום ממשיכים בפעולות החיפוש והחילוץ באזור, למרות שההערכות הן כי אין סיכוי למצוא ניצולים מההתרסקות.

מודעה
תגובות
נשמח לשיח ענייני ומכבד. תגובות פוגעניות יוסרו.
האם הכתבה עניינה אותך?
סה״כ הצבעות: 0
תגובות הגולשים
0 תגובות
כתוב תגובה
התגובה שלך תתפרסם לאחר אישור עורך האתר.
Back to top button