מבזקים
בן גביר לחץ את יד הרמטכ"ל: "תודה על המסירות למדינה"
בתום דיון סוער בוועדת החוץ והביטחון של הכנסת, אירע רגע מפתיע כאשר חבר הכנסת איתמר בן גביר ניגש אל הרמטכ"ל והושיט את ידו ללחיצה. במעמד זה, שסימל רגע של פיוס זמני, אמר בן גביר לרמטכ"ל: "עם כל המחלוקות בינינו, תודה על שנים של מסירות למען המדינה".
מודעה
המפגש המשמעותי התרחש לאחר דיון בוועדת החוץ והביטחון, שהינה אחת הוועדות החשובות והרגישות בכנסת. הדברים שאמר בן גביר לרמטכ"ל שיקפו הכרה במסירותו רבת השנים של הרמטכ"ל לביטחון המדינה, זאת על אף חילוקי הדעות המוכרים בין השניים.
לחיצת היד וחילופי הדברים בין השניים התרחשו באווירה מכבדת, כאשר בן גביר בחר להדגיש את ההערכה למסירותו של הרמטכ"ל, תוך שהוא מציין במפורש את קיומן של מחלוקות ביניהם, אך מבלי לתת להן להאפיל על ההוקרה למפקד הצבאי הבכיר.
מודעה
תגובות
נשמח לשיח ענייני ומכבד. תגובות פוגעניות יוסרו.
האם הכתבה עניינה אותך?
סה״כ הצבעות: 0
תגובות הגולשים
כתוב תגובה
התגובה שלך תתפרסם לאחר אישור עורך האתר.



