מבזקים

לוחמת שב"ס נפצעה ברגלה במהלך תפעול נשק בכלא במרכז

לוחמת כליאה נפצעה היום ברגלה במהלך תפעול נשק בשער הכניסה לבית סוהר במרכז הארץ. האירוע התרחש בעת שהלוחמת, המשרתת כסוהרת בשירות בתי הסוהר, ביצעה פעולות שגרתיות בנשקה בעמדת השמירה בכניסה למתקן הכליאה.

מודעה

בעקבות הפציעה, פונתה הלוחמת לקבלת טיפול רפואי כשמצבה מוגדר קל עד בינוני. שירות בתי הסוהר אישר את דבר פציעתה של הלוחמת, המשרתת כחלק ממערך האבטחה של המתקן.

האירוע התרחש באחד מבתי הסוהר באזור המרכז, שם משרתים לוחמי ולוחמות כליאה האמונים על אבטחת המתקן ושמירה על הסדר בו. לוחמי הכליאה מבצעים משימות אבטחה מגוונות, ובהן שמירה בעמדות כניסה ויציאה של המתקן.

הפציעה אירעה במהלך פעילות שגרתית בשער הכניסה, אחת מנקודות האבטחה המרכזיות בכל מתקן כליאה, שם מתבצעות בדיקות ביטחוניות ובקרת כניסה ויציאה של אנשים ורכבים.

מודעה
האם הכתבה עניינה אתכם?
לחצו על אחת האפשרויות או הצטרפו ישירות לדיון בתגובות.

תגובות הגולשים 0

הצטרפו לדיון והשאירו את דעתכם על הכתבה

האימייל לא יוצג באתר, וישמש רק לעדכון על תגובות המשך.
תגובות עשויות לעבור אישור מערכת לפני פרסום.
טוען תגובות...
Back to top button