מבזקים

ד"ר לייטר החל את כהונתו כשגריר ישראל בוושינגטון

השגריר החדש של ישראל פתח את כהונתו ביום של פגישות אינטנסיביות עם הצוות הדיפלומטי בנציגות הישראלית. במהלך היום הראשון לתפקידו, קיים השגריר סבב פגישות מקיף עם אנשי הסגל הדיפלומטי, במטרה להכיר את הצוות ולהתוודע לעבודתם המקצועית.

מודעה

במסגרת המפגשים, הביע השגריר את הערכתו העמוקה לצוות הדיפלומטי על פועלם המתמשך לטובת חיזוק היחסים בין ישראל לארצות הברית. הוא ציין במיוחד את מסירותם של אנשי הצוות ואת תרומתם המשמעותית לקידום האינטרסים הישראליים בזירה האמריקאית.

השגריר הדגיש את חשיבות עבודת הצוות הדיפלומטי בשמירה על הברית האסטרטגית בין שתי המדינות, והביע את מחויבותו להמשך העמקת שיתוף הפעולה בין המדינות. במהלך הפגישות, נדונו גם האתגרים העומדים בפני הנציגות והדרכים להמשך קידום היחסים הבילטרליים.

מודעה
תגובות
נשמח לשיח ענייני ומכבד. תגובות פוגעניות יוסרו.
האם הכתבה עניינה אותך?
סה״כ הצבעות: 0
תגובות הגולשים
0 תגובות
כתוב תגובה
התגובה שלך תתפרסם לאחר אישור עורך האתר.
Back to top button