מבזקים

ישראל משיבה בצעקה לטענות על הפרת ההסכם בלבנון: "חסר אכיפה – חסר פתרון!"

השר חוץ של ישראל, אלי סער, התייחס לאחרונה לסוגיית הפסקת האש הקיימת והבהיר כי ישראל מחויבת ליישום מוצלח של ההבנות שהושגו. סער ציין כי ישראל פועלת בהתאם להסכמות שהתגבשו וכן על פי "מסמך הצד", שמפרט את התנאים והדרישות לשמירה על השקט והפסקת האש.

מודעה

בתוך כך, הועלו טענות מצדן של מדינות שונות כגון הוכשטיין וצרפת להפרות שעשויות להתרחש, אך השר סער הדגיש כי יש להפעיל אכיפה משמעותית בכדי לקבוע מציאות שתוכל להבטיח את המשך המצב הקיים לשביעות רצון כל הצדדים המעורבים.

צעד זה מצביע על נכונות ישראל לפעול באופן ממוקד ובתיאום עם גורמים בינלאומיים, במטרה לשמור על יציבות האזור ולהפחית את המתיחות השוררת.

מודעה
תגובות
נשמח לשיח ענייני ומכבד. תגובות פוגעניות יוסרו.
האם הכתבה עניינה אותך?
סה״כ הצבעות: 0
תגובות הגולשים
0 תגובות
כתוב תגובה
התגובה שלך תתפרסם לאחר אישור עורך האתר.
Back to top button