פוליטי / מדיני

ח"כ ביטון: הממשלה נכשלת במשימה הראשית – להשיב את החטופים בחיים

חה״כ דבי ביטון (יש עתיד) כתבה לפני זמן קצר בתגובה למראות בסרטון על מנהרת הרצח שהציג דובר צה"ל: "הלב נקרע לראות את התיעוד המזעזע של המנהרה בה סבלו וגם נרצחו החטופים שלנו. רצח שעבר ללא שום תגובה מצד ממשלת ישראל. ‏11 חודשים למלחמה הנוראית הזאת וממשלת ישראל נכשלת במשימתה החשובה ביותר – להשיב אותם הביתה בחיים. ‏סליחה כרמל, אורי, הרש, עדן, אלכס ואלמוג שלא הצלחנו להחזיר אתכם."

דבורה דבי ביטון
ארכיון. צילום: דוברות הכנסת – דני שם טוב
תגובות
נשמח לשיח ענייני ומכבד. תגובות פוגעניות יוסרו.
האם הכתבה עניינה אותך?
סה״כ הצבעות: 0
תגובות הגולשים
0 תגובות
התגובות לכתבה זו סגורות.
Back to top button