חדשות חוץ
בכיר בחמאס: "לא הוספנו דרישות, לא נקבל נוכחות ישראלית בפילדלפי"
בכיר חמאס, עבד אל-רחמן שדיד, התבטא בנוגע למשא ומתן על עסקת חטופים בשיחה עם רשת אל-ג'זירה. לדבריו, חמאס לא הוסיף דרישות חדשות מעבר למה שהוסכם בהצעת ביידן מה-2 ביולי. שדיד טען כי ארה"ב מציעה הצעות חדשות בכל פעם שהיא נכשלת בלחץ על נתניהו ליישם את ההסכמות הקודמות. הוא הדגיש כי חמאס מעוניין ביישום ההסכם מיולי ולא במשא ומתן חדש.
בנוסף, הבכיר בחמאס הבהיר כי הארגון מתנגד נחרצות לכל הסכם שיאפשר נוכחות צבאית ישראלית בציר פילדלפי, הגבול בין רצועת עזה למצרים.

תגובות
נשמח לשיח ענייני ומכבד. תגובות פוגעניות יוסרו.
האם הכתבה עניינה אותך?
סה״כ הצבעות: 0
תגובות הגולשים
התגובות לכתבה זו סגורות.











