תאונות דרכים

"האופנוע היה מרוסק לגמרי": בן 20 נהרג בתאונת דרכים בפתח תקווה

רוכב אופנוע כבן 20 החליק לפני זמן קצר (שישי) ברחוב ראשון לציון בפתח תקווה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו במקום טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה שבסופן נאלצו לקבוע את מותו.

מודעה

פראמדיקית מד"א בירן מישל בר סיפרה: "רוכב האופנוע שכב על הכביש במרחק גדול מהאופנוע שהיה מרוסק לגמרי. הפצוע היה מחוסר הכרה וסבל מפציעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בו פעולות החייאה שכללו ניתוח חירום בשטח, הנשמות ועיסויים אבל הפציעה שלו הייתה אנושה ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו."

בוחני אגף התנועה של משטרת ישראל חוקרים את נסיבות התאונה.

[videopress go1XSY0O]
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

מודעה
האם הכתבה עניינה אתכם?
לחצו על אחת האפשרויות או הצטרפו ישירות לדיון בתגובות.

תגובות הגולשים 2

הצטרפו לדיון והשאירו את דעתכם על הכתבה

האימייל לא יוצג באתר, וישמש רק לעדכון על תגובות המשך.
תגובות עשויות לעבור אישור מערכת לפני פרסום.
טוען תגובות...
Back to top button