צרכנות

השכרת רכב בישראל: 7 דברים שחשוב לדעת לפני ששוכרים רכב

קרדיט תמונה Shutterstock

מנסים לצמצם הוצאות רכב? לפעמים השכרת רכב משתלמת יותר מקניה. ישנם יתרונות רבים בהשכרת רכב הן לטווח הארוך והן לקצר, ישנם סוגי רכב רבים המוצעים בעולם ההשכרות. הנה 7 דברים שאתם צריכים לדעת בבואכם לשכור רכב בישראל:

השכרת רכב היא דרך נפלאה לחקור את ישראל בצורה נוחה וגמישה. בין אם אתם מטיילים לצפון הירוק, לחופים המרהיבים לאורך מישור החוף שלנו או לדרום המדברי המרתק, הנה מספר דברים שחשוב לדעת לפני שתשכרו רכב בישראל. מעבר לטיולים, כמובן ישנה אפשרות לשכור רכב גם לטווח של חודשים קדימה ואף לשנים במסלולי השכרה שוניים.

הנה כמה טיפים מרכזיים טרם השכרת רכב בארץ:

בדקו את גיל הנהג המינימלי

בחברות השכרת רכב רבות בישראל, הגיל המינימלי לנהיגה הכולל גם בטיחות כמובן, הוא 21, אך ישנן חברות המאפשרות ביטוח גם לנהגים מעל גיל 24 ויותר. חשוב לבדוק את דרישות החברת ההשכרה ולהביא אתכם תעודת זהות או רישיון נהיגה בתוקף על מנת שלא תיתקלו בעיכובים מיותרים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

 בדקו את תנאי הביטוח

כלי רכב שכורים בישראל כוללים בדרך כלל ביטוח בסיסי, אך חשוב לבדוק את התנאים והכיסויים שמספקת החברה. מומלץ להוסיף ביטוח מקיף שכולל ביטול השתתפות עצמית לכיסוי נזקים תאונתיים או גניבה.

הבינו את תנאי הדלק

חברות השכרה מציעות תנאים שונים למילוי דלק. שיטה אחת היא "מלא-מלא", בה אתם מקבלים את הרכב השכור שלכם עם מיכל דלק מלא ומחזירים אותו עם מיכל מלא. יש גם שיטת "מלא-ריק", בה אתם משלמים מראש על מיכל דלק מלא ומחזירים את הרכב ריק, חישבו על השיטה העדיפה בעינכם וכמובן וודאו מול חברת ההשכרה כי התנאים מצויינים בהסכם.

קרדיט תמונה Shutterstock

בדקו את המדיניות לגבי קילומטראז'

חלק מחברות השכרת רכבים מציעות השכרת רכב עם קילומטראז' בלתי מוגבל, בעוד אחרות מגבילות את מספר הקילומטרים שאתם יכולים לנסוע ביום. חשוב לבדוק מה המדיניות של החברה בה אתם שוקלים לשכור.

שימו לב לתוספות והטבות

אם אתם זקוקים לתוספות כמו GPS, מושב בטיחות לילדים או נהג נוסף למקרה שהנהג המרכזי מתעייף, בדקו את המחירים והזמינות מראש. בבחירת רכבים להשכרה חלק מהחברות גובות תוספת תשלום עבור השירותים האלו, ולכן חשוב לכלול אותם בחישוב העלויות.

בדקו את מצב הרכב

לפני שאתם יוצאים לדרך, בדקו את מצב הרכב מבחוץ ומבפנים. צלמו כל נזק קיים ודווחו עליו לחברת ההשכרה כדי למנוע חיכוכים לגבי אחריות לנזקים שלא אתם גרמתם.

בחרו את הרכב בהתאם לצורך שלכם

בעולם השכרות הרכב ישנם מגוון סוגי רכבים אותם תוכלו לשכור, לדוגמא: רכב 7 מקומות, ג'יפ, חשמלי, משפחתי, עם או בלי וו גרירה וסגנונות רבים נוספים. אם אתם מתכננים לשכור את הרכב רק ליום אחד לצורך פגישות עבודה וכדומה ואתם נוסעים לבדכם או עם עוד 1-2 אנשים, יתכן ותעדיפו רכב קטן להשכרה, ובמידה ואם לקראת טיול למספר ימים לצפון אולי תעדיפו רכב עם 7/6 מושבים כך שתוכלו להכנס כולם לרכב ואף להעמיס את כלל הציוד שלכם וכל זה בצורה שעדין יש מספיק נוחות ומקום לכלל הנוכחים.

לסיכום

השכרת רכב בישראל יכולה להיות חוויה מהנה ומעשירה אם יודעים למה לצפות ומכינים את עצמכם בהתאם. בעזרת הטיפים האלה, תוכלו ליהנות מנסיעה חלקה ובטוחה ברחבי הארץ, במחיר אטרקטיבי, ביטוח מתאים וכמובן רכב מתאים.

מעוניינים בהשכרת רכב? צרו קשר עם אפרת השכרת רכבים , תוכלו לבחור רכב להשכרה מכל סוג ולכל צורך במחיר הוגן ועם אחריות וביטוח מותאם אישית לצורך שלכם.

Back to top button