חדשות הארץ

שני כלי רכב עלו באש באור יהודה, אין נפגעים

כוחות כיבוי וצוותי רפואה של איחוד הצלה הוזעקו הבוקר (חמישי) לרחוב יחזקאל קזז באור יהודה עקב דיווח על שני כלי רכב שעולים באש. צוותי הכיבוי השתלטו על האש, ביצעו סריקות על מנת לשלול הימצאותם של לכודים או נפגעים ופעלו בכדי למנוע התפשטות של השריפה לעבר כלי רכב נוספים ובתי מגורים סמוכים. לא היו נפגעים אולם כלי הרכב נשרפו כליל.

כלי רכב עלו באש - שריפת רכבים - כיבוי אש - איחוד הצלה
צילום: איחוד הצלה סניף בקעת אונו
האם הכתבה עניינה אתכם?
לחצו על אחת האפשרויות או הצטרפו ישירות לדיון בתגובות.

תגובות הגולשים 0

הצטרפו לדיון והשאירו את דעתכם על הכתבה

האימייל לא יוצג באתר, וישמש רק לעדכון על תגובות המשך.
תגובות עשויות לעבור אישור מערכת לפני פרסום.
טוען תגובות...
Back to top button