בידורמבזקים

חיים לוינסון תוקף את ראש הממשלה בחריפות: "לא אכפת לו מהחטופים"

העיתונאי ומגיש הטלוויזיה חיים לוינסון תקף אמש (שישי) במילים חריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו על התנהלותו במונולוג הפתיחה שלו בתוכנית "אופירה ולוינסון" ששודרה בקשת 12 ואמר כי לא אכפת לו מהחטופים.

"לממשלה לא אכפת מהחטופים. נתניהו הוא נרקיסיסט, והאנשים הם רק אינסטרומנט בתפיסת עולמו. אם מישהו משרת אותו – מה טוב, ואם מישהו לא משרת אותו – הוא לא מעניין אותו. מבחינתו החטופים יכולים למות בעזה, אם זה לא מוסיף לו מנדטים. ככה הוא מסתכל על המציאות. אחרי שהוא התייצב מבחינה פוליטית, אחרי שהוא הפסיק לדמם בסקרים, אחרי שהוא הצליח לגבש מחדש את המחנה שלו נגד גנץ ונגד ביידן – לא מעניין אותו יותר החטופים. פשוט לא מעניין אותו. וזה מוביל לדברים של צחי הנגבי, וזה מוביל לדברים המכוערים של חנוך מילביצקי נגד אחיו של חטוף בעזה. זה המצב ועד שאנחנו עד שלא נבין את זה ולא נפנים את זה שאנחנו מונהגים בשעתנו הקשה על ידי נרקיסיסט שהדבר היחיד שמעניין אותו זה להישאר בשלטון, אנחנו נמשיך להפסיד, לדשדש והמדינה תמשיך לדמם שהחטופים נשארים בעזה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

דבריו של לוינסון עוררו סערה ברשתות החברתיות. אחד הגולשים, שמעון סיטבון, כתב בתגובה: "במילה אחת אתם ביזיון לטלוויזיה. שקרנים אתם תמכרו את החטופים רק שביבי לא יהיה בשלטון. איזה בושה כבר העם לא טיפש, כולם מבינים. אין בן אדם בעולם שרוצה להחזיר אותם יותר מביבי. אבל צריך להחזיר אותם בצורה חכמה ולא בצורה טיפשה כמוכם. מזל לעם ישראל שיש את המלך הזה בזמן מלחמה כזאת קשה".

מנגד כתבה ענת אסרף: "דחוף להוציא את צה"ל מעזה. החטופים לא יוחזרו כי הצורר לא מעוניין בהם ומטרת המלחמה היא המשך הדילול".

4 תגובות

  1. חיים לוינסון יאפסס יכלום ישום דבר ינבלה יחרה להקיאאאא בעעע עליך ועל זאת שיושבת לידך אפסים זבלים

Back to top button