בידורמבזקים

המונולוג שהרתיח את יוסף חדאד: "חיים בתוכנו אנשים שטופי שנאה עצמית"

פעיל ההסברה החברתי יוסף חדאד הגיב למונולוג של הסופרת והפובליציסטית ד״ר מרגלית (מגי) אוצרי ששודר בערוץ 13 ועורר סערה ואמר: "אני לא יודע מי זאת, אם היא דוברת של החמאס או מפגינה אנטי ישראלית שהביאו מאוניברסיטת קולומביה או סתם איזה טרול שמצאו. אבל לתת לה במה להכפיש ולהכליל את צה"ל ואת כל הלוחמים שלנו בזמן שהם נלחמים בחזית ונופלים מידי יום כדי להגן על המדינה זה פשוט בושה וחרפה ובעיקר ביזיון ענק".

כזכור אוצרי מתחה ביקורת קשה על צה"ל וטענה כי הוא כבר אינו "מוסרי והוא גם לא כל כך צבא. צה"ל הפך מצבא ההגנה לישראל לצבא השיטור בגדה. ממגן ישראל למדכא השטחים. זו אחת הסיבות לתפקוד הגרוע שלו בטבח".

עוד הוסיפה כי "מאז אלאור עזריה, במצ"ח חוקרים וממסמסים. גם החיילים האלה כבר לא יורשעו. אבל אחר כך נבכה שהאג אנטישמיים, כי כאלה אנחנו הישראלים. יורים ומתבכיינים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חדאד הבהיר כי "אי אפשר להשמיע דעות שונות ובהחלט אפשר להשמיע גם ביקורת לגיטימית. אבל להסית, להכליל ובטח ובטח להעביר את הנרטיב של שונאי ישראל ועוד על המסך שלנו זה כבר קו אדום".

הפעיל החברתי הדגיש כי "אם חמאס היה נלחם בצבא של כל מדינה ערבית אחרת, מזמן עזה הייתה נמחקת. בזכות העובדה שצה"ל הוא הצבא המוסרי בעולם זה לא קורה."

לאוצרי אמר: "את לא ראויה להקרבה של הגיבורים שלנו מכל החברה הישראלית – יהודים וערבים שמחרפים את נפשם כדי שאת תוכלי ללכלך עליהם באולפנים הממוזגים. לעולם לא אצליח להבין איך גם אחרי שטבחו, אנסו, חטפו ושרפו את המשפחות שלנו, עדיין חיים בתוכנו אנשים שטופי שנאה עצמית שבטוחים שאנחנו הבעיה. הם מה שנקרא "אידיוטים שימושיים" של ארגון הטרור חמאס. לא יותר מזה".

Back to top button