מבזקיםפוליטי / מדיני

אמהות בחזית ואחים לנשק בעצרת שוויון מול הבקו"ם

פחות מ72 שעות להכרעת בג"ץ בסוגיית הגיוס וסיום מנגנוני השתמטות, אחים לנשק והתנועה לאיכות השלטון חברו היום (חמישי) לאמהות בחזית בקריאה מול לשכת הגיוס להפסיק את האפליה בין דם לדם.

ד"ר הדר מילוא רז, אחות לנשק ולשעבר רופאה קרבית גדודית באיו"ש: "גיוס חרדים איננו ענין לפוליטיקה או פופוליזם, הוא איננו ויכוח בין דת לחילוניות, גיוס החרדים הוא הכרח קיומי בטחוני למדינת ישראל. קרוב לכאן, ממש מעבר לכביש המהיר ישנן אימהות שבזמן שאנחנו בחרדה הן חרדיות".

עוד אמרה, "76 שנים הונצח חוסר השיוויון, שיש ילדים שחוזרים לאמא אחרי הישיבה ויש ילדים שחוזרים בארון. האחים והאחיות לנשק כאן ולא נוכל עוד לשתוק, לא ניתן לכם לישון בשקט כשהאמהות שלנו בסיוט מתמשך. לא תוכלו להמשיך ולחיות על התורה ואנחנו על חרב. זו חובתכם המוסרית להיכנס מתחת לאלונקה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עו״ד איילת השחר סיידוף, מייסדת אימהות בחזית: "לפני כשנה יצאתי לדרך כאמא החרדה לגורל ועתיד ילדיה. לאורך הדרך גיליתי שאני לא לבד, ואחרי השבעה באוקטובר החרדה התעצמה וכל אמא שבנה או ביתה משרתים יודעת שהיא שולחת את היקר לה מכל לצבא חסר כוח אדם. צבא שנמצא בידיהם של נבחרי ציבור שכשלו בשנה האחרונה והביאו אותנו אל השעה הקשה ביותר שידעה המדינה, צבא שמנוהל על ידי ממשלה של משתמטים שלא ישרתו ומבקשים להם ולילידיהם ונשותיהם פטור נצחי משכול וחרדה".

שרה איינפלד, לשעבר חסידת גור, אמא למפקדת ובת זוג של מג"ד: "איפה היינו כל החיים? איך שתקנו? איך הסענו במו ידינו על ההגה את הילדים שלנו? הפרחים היפים הטהורים והטובים שלנו? אל המקום;שבו אנחנו ניצבות היום (אל הבקו״ם) ביודענו שאנחנו בשר התותחים של ממשלה ששותפיה הטבעיים משתמטים?"

עצרת שיוויון נשיאה בנטל
צילום: אחים לנשק
עצרת שיוויון נשיאה בנטל
צילום: אחים לנשק
צילום: אחים לנשק >

Back to top button