רצועת עזה

תיעוד לחימה מבית ספר של אונר״א – פיר מנהרה בתוך מרפאה

בתגובה לירי נ״ט שנורה מתוך בית ספר של אונר״א אל עבר הכוח, צוות הקרב של חטיבה 12 יצא לפעילות במתחם בית הספר בו ממוקמים גם מסגד ומרפאה.

מודעה
[videopress Sb20GGVi]
צילום: דובר צה"ל

במהלך סריקות במרחב, מטען בפיר ממולכד שהיה במרפאה אזרחית התפוצץ על הכוחות. כתוצאה מהפיצוץ נפלו שלושה לוחמים מגדוד 50 של חטיבת הנח"ל, סמ״ר אמיר גלילוב ז״ל, סמ״ר אורי בר אור ז״ל וסמ״ר עידו אפל ז״ל.

צילום: דובר צה"ל

בנוסף, במהלך הפעילות נמצאו אמצעי לחימה רבים בהם נשק, רימונים ומדי אויב. הכוחות איתרו פירים המובילים לרשת מנהרות רחבה בתוך כיתות הלימוד בבית הספר.

צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל
מודעה
האם הכתבה עניינה אתכם?
לחצו על אחת האפשרויות או הצטרפו ישירות לדיון בתגובות.

תגובות הגולשים 3

הצטרפו לדיון והשאירו את דעתכם על הכתבה

התגובות לכתבה זו סגורות.
טוען תגובות...
Back to top button