רצועת עזה

הרמטכ״ל ברפיח: ״לפרק את חמאס לחלוטין זו משימה של מדינת ישראל״

הרמטכ״ל, רב-אלוף הרצי הלוי, קיים היום (רביעי) הערכת מצב וסיור במרחב רפיח שברצועת עזה עם מפקד פיקוד הדרום, אלוף ירון פינקלמן, מפקד אוגדה 162, תת-אלוף איציק כהן ומפקדים נוספים.

מודעה
[videopress KtGuNxOW]
צילום: דובר צה"ל

הרמטכ"ל: ״תראו, אנחנו פה מכמה סיבות. אחד, זו החטיבה האחרונה שנשארה עם כל היכולות מלא, ולכן אנחנו רוצים לפרק את חטיבת רפיח. אבל אנחנו נעמיק את ההישג ואנחנו נביא את חמאס למקומות מאוד נמוכים זה דורש הרבה מאוד מקצועיות, זה דורש הרבה מאוד נחישות, זה דורש הרבה מאוד ערכיות, לדעת שלפרק את חמאס לחלוטין זו משימה לאומית של מדינת ישראל."

[videopress nu3nP913]
צילום: דובר צה"ל

עוד אמר: "אני מאוד מאוד מתרשם, יוצא מפה עם הרגשה שיש כאן עשייה מאוד מאוד מקצועית, מאוד איכותית יש כאן למידה, זה דבר מאוד מאוד חשוב. אתם מתקדמים, יש כאן הישגים מאוד גבוהים״.

הרמטכ"ל - הרצי הלוי
צילום: דובר צה"ל
הרמטכ"ל - הרצי הלוי
צילום: דובר צה"ל
הרמטכ"ל - הרצי הלוי
צילום: דובר צה"ל
מודעה
Back to top button