איראן

כוחות אמריקאים השמידו הלילה כטב"מ מעל הים האדום

בסביבות השעה 4 לפנות בוקר (שעון צנעא) היום (שני), כוחות הפיקוד המרכזי של ארה"ב (USCENTCOM) השמידו בהצלחה כטב"מ (UAS) מעל הים האדום, ששוגרה מאזור נשלט החות'ים בתימן בגיבוי איראני.

נקבע כי הכטב"מ מהווה איום מיידי על ספינות סחר באזור. פעולות אלו ננקטות כדי להגן על חופש הניווט ולהפוך את המים הבינלאומיים לבטוחים ובטוחים יותר עבור ספינות ארה"ב, קואליציה וכלי מסחר.

תקיפה אמריקנית - צבא ארה"ב - לילה
ארכיון. צילום: פיקוד המרכז של צבא ארה"ב
Back to top button