חדשות הארץמבזקים

מאה אלף מפגינים בקפלן: ״קואליציית הייאוש מתפוררת״

כמאה אלף מפגינים בשעה זו (שבת) בצומת קפלן, בנוסף לכ- 60 מוקדי הפגנות ברחבי הארץ בקריאה לבחירות.

העיתונאי וחבר הכנסת לשעבר מיקי רוזנטל נאם: ״נגד בנימין נתניהו מתנהל בעצלתיים הליך פלילי – האישומים: שוחד מרמה והפרת אמונים. נגד בנימין נתניהו מתנהל גם הליך בינלאומי, שאיני שמח עליו, בגין ביצוע פשעי מלחמה. נגד בנימין נתניהו מנהל שר ההיסטוריה חקירה על האסון הנורא ביותר שהמיט מנהיג על העם היהודי מאז השואה. ואנחנו, רובנו לפחות, מנהלים את ההליך החמור מכולם, כתב האישום הציבורי נגד בנימין נתניהו.

״אני מאשים אותך בנימין נתניהו, שבמשך כ- 15 שנים שקדמו לפלישת חמאס, הנהגת מדיניות של סלחנות והכלה אל מול האיום, מתוך תפיסה שגויה לפיה עדיפים סיבובי לחימה וחיכוך עם ארגון הטרור, שאינו מעוניין להידבר איתנו, מאשר שיח ושיג עם הרשות הפלסטינית, המתונה יותר.״ הוסיף.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד אמר כי ״אני מאשים את בנימין נתניהו שהוא מעוניין בהמשך הלחימה למען שרידותו הפוליטית. אני מאשים את נתניהו שיכול היה להשיב עוד חטופים, אבל הוא חושש לחיי הקואליציה שלו יותר מאשר לחיי הישראלים שבידי חמאס. אני מאשים את בנימין נתניהו שהפך על פיה את האהדה העולמית לה זכינו בתחילת המלחמה – ומאיים בעצם מדיניותו להפוך את מדינת ישראל למדינה מצורעת.״

״אנחנו אמנם לא אלימים – אבל מאוד נחושים. כתב האישום הזה יסתיים בהרשעה. כתב האישום הזה יסתיים בהדחתך. קואליציית הייאוש וחוסר התקווה שלך מתפוררת. בחירות מיד ועכשיו״. אמר לסיום.

מיקי רוזנטל - הפגנה - קפלן - ת״א
צילום: ליאור שגב
הפגנה - קפלן - ת״א
צילום: נדב אליהו

4 תגובות

  1. כל המשוגעים יצאו למופע רק לא ביבי תמשיכו להשתגע זה משעשע משוגעים

  2. לא ידעתי שצבע אדום נהייה בורדו…תתחילו להיות נייטרלים לטוב או לרע
    מה שאנחנו רואים חד צדדי ואם תמשיכו כך תשארו לבד

  3. חחחחחח…. אחלה פוטושופ!
    כמה מאות ותו לא! תפסיקו לחרחר שנאה והסתה!

Back to top button