סוריה
מטען הוצמד למכונית והופעל מרחוק, קצין סורי בכיר חוסל
בשכונת היוקרה אל-מזה שבחלקה הדרום-מערבי של דמשק, בירת סוריה, חוסל הבוקר (שבת) לואי זהיר אל-נאיף, קצין סורי בדרגת אלוף משנה.
מודעה
הבכיר בצבא אסד שעבד באגף הגיוס הכללי, נהרג לאחר שמטען שהופעל מרחוק התפוצץ בעת שהיה במכוניתו. לפי שעה טרם ברור מי עומד מאחורי ההתנקשות. שני כלי רכב נוספים שחנו בסמוך נשרפו כליל.
انفجرت عبوة ناسفة صباح اليوم في منطقة #المزة في #دمشق مستهدفة سيارة العقيد "لؤي زهير النايف" العامل في شعبة التجنيد العامة ما أدى إلى مقتله pic.twitter.com/4FcAu7fPVl
— Âla hacıoğlu 🌸🇹🇷 (@ala_hacioglu) May 25, 2024
🚨
نفوق العقيد لؤي زهير يتبع نظام بشار الحيوان في منطقة المزة السورية ومقرب من حزب الشيطان اللبناني بعبوة ناسفة 🔥 pic.twitter.com/yvG16EDow5
— فهد 🇰🇼 ( أخوان مريم ) 🇰🇼 (@fahadddd83) May 25, 2024
מודעה
תגובות
נשמח לשיח ענייני ומכבד. תגובות פוגעניות יוסרו.
האם הכתבה עניינה אותך?
סה״כ הצבעות: 0
תגובות הגולשים
כתוב תגובה
התגובה שלך תתפרסם לאחר אישור עורך האתר.








