סוריה

מטען הוצמד למכונית והופעל מרחוק, קצין סורי בכיר חוסל

בשכונת היוקרה אל-מזה שבחלקה הדרום-מערבי של דמשק, בירת סוריה, חוסל הבוקר (שבת) לואי זהיר אל-נאיף, קצין סורי בדרגת אלוף משנה.

מודעה

הבכיר בצבא אסד שעבד באגף הגיוס הכללי, נהרג לאחר שמטען שהופעל מרחוק התפוצץ בעת שהיה במכוניתו. לפי שעה טרם ברור מי עומד מאחורי ההתנקשות. שני כלי רכב נוספים שחנו בסמוך נשרפו כליל.

מודעה
תגובות
נשמח לשיח ענייני ומכבד. תגובות פוגעניות יוסרו.
האם הכתבה עניינה אותך?
סה״כ הצבעות: 0
תגובות הגולשים
0 תגובות
כתוב תגובה
התגובה שלך תתפרסם לאחר אישור עורך האתר.
Back to top button