פוליטי / מדיני

לפיד על רגב: "השרה הזו, יחד עם כל חברי ממשלתה צריכים ללכת הביתה"

יו"ר האופוזיציה, יאיר לפיד יצא נגד השרה מירי רגב לפני זמן קצר (שישי) בחשבון הטוויטר שלו. לפיד כתב: "תחקיר ״המקור״ ששודר אתמול על שיטת הפעולה של שרת התחבורה ממחיש פעם נוספת את עומק הריקבון של שרי מפלגת השלטון. השרה הזו, יחד עם כל חברי ממשלתה צריכים ללכת הביתה, ההתנהלות שלה ושל חבריה הובילה דה פקטו לאובדן חיי אדם. כל רגע שהם בשלטון מסכנת את אזרחי ישראל. עם הממשלה הזו לא ננצח."

יו"ר האופוזיציה - יאיר לפיד
ארכיון. צילום: אסי אפרתי
האם הכתבה עניינה אתכם?
לחצו על אחת האפשרויות או הצטרפו ישירות לדיון בתגובות.

תגובות הגולשים 15

הצטרפו לדיון והשאירו את דעתכם על הכתבה

התגובות לכתבה זו סגורות.
טוען תגובות...
Back to top button