פנאי
בקרוב בטרמינל 1 – פיצרייה חדשה באולם היוצאים
לקראת חזרתו של טרמינל 1 לפעילות, רשת "פיצה ברוקלין" זכתה במכרז ותפעיל פיצריה באולם היוצאים הבינלאומי של הטרמינל.

לקראת חזרתו של טרמינל 1 לפעילות, רשת "פיצה ברוקלין" זכתה במכרז ותפעיל פיצריה באולם היוצאים הבינלאומי של הטרמינל.
