צרכנות

חלום על ג'וקים? נפטרים מהסיוט

קרדיט תמונה FREEPIK

אם אתם מוצאים את עצמכם חולמים בלילות על ג'וקים ברחבי הבית, אתם לא לבד. כבר מזמן שהחרק הלא מרשים הזה, הפך למושא של חרדה בקרב נשים וגברים כאחד.
אז איך אפשר להיפטר מהסיוט הזה? התשובה היא דיי פשוטה. לבצע הדברה מקצועית. מהי הדברה ירוקה, ומה היתרונות שלה? איך אפשר לעשות ריסוס נגד ג'וקים בצורה יעילה, ואיך מתבצע התהליך?
אין צורך לחלום, כי כל מה שצריך לדעת נמצא כאן לפניכם.

חלום על ג'וקים על פי הקבלה

אם חלמתם על ג'וקים בלילה ואתם רוצים לדעת מה פשר החלום, כדאי לנסות להיזכר בפרטי החלום. למשל האם הופיעו כמות גדולה של ג'וקים, איפה זה קרה, בתוך הבית, בחדר השינה? איפה הג'וקים נמצאו ואיך הרגשתם שראיתם אותם? האם הם היו קטנים או גדולים, ואיך הם נראו?
בדרך כלל חלום על ג'וקים לא חד משמעי, והפירוש שלו יכול להתקשר לקונפליקטים פנימיים ובעיות בחיים, ומצד שני יכול להעיד על כך שאתם מחפשים שינוי בעקבות קשיים מסוימים.
על פי הקבלה ג'וקים מסמלים דבר שלילי אך שניתן להתגבר עליו, כך שגם בחלומות וגם במציאות, כדאי לכם להיפטר מהם  

איפה תמצאו ג'וקים בבית שלכם?

ג'וקים פעילים בעיקר שעות הערב והלילה המאוחרות, וככל הנראה שבמהלך היום גם לא תרגישו שהם שם. החרקים נוהגים לצאת ממקומות המסתור שלהם, בזמן שהם מגששים אחר מקורות מזון.
איפה בדרך כלל הג'וקים מסתתרים ברחבי הבית?  

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

·        מאחורי רהיטים – מכונת כביסה, מקרר, ארונות המטבח, בעיקר באזורים חמים ולחים בסביבת המטבח או המקלחת.

·        מאחורי או בתוך מכשירי חשמל – הם יכולים להגיע מתוך מכשיר המים, מכונת הכביסה, מאחורי המקרר, המדיח והתנור במטבח.

·        מקומות חמים או עמוסים – מרתפים, עליות גג, מחסנים, משקופים, מקלחונים, בקרבת הביוב ובמקומות אחסון.

איך אפשר להימנע מכניסת ג'וקים לבית?

1.     הקפידו על סביבה נקייה – אל תשאירו שאריות מזון או אשפה בחצר ובתוך הבית, דאגו להזמין מדביר שיבצע הדברה בסביבת הביוב שלכם, ובדקו את תקינות הצנרת.

2.     סתמו חורים ופתחים – ג'וקים יכולים לטפס ולהגיע כמעט לכל מקום, בין אם מדובר בצנרת של מכונת הכביסה, המדיח כלים ואפילו המזגן. הקפידו גם על סתימת חורים בקירות ובפתחי המשקוף.

3.     הזמינו מדביר מקצועי – הדברה מקצועית לא עוזרת להיפטר מהג'וקים באותה נקודת זמן בלבד, אלא מבטיחה לכם שקט מתיקנים למספר חודשים ועד שנה לפחות.

הדברה ירוקה נגד ג'וקים – יש דבר כזה בכלל?

כששומעים את המושג הדברה ירוקה , זה נשמע קצת סותר. הרי לג'וקים יש מוניטין מרשים כחרקים המסוגלים לשרוד התקפה גרעינית, אז איך הדברה ירוקה יכולה להועיל כנגדם?
הדברה ירוקה היא למעשה שיטת הדברה מתקדמת, בה משתמשים בחומרים עם רמת רעילות מופחתת, לעומת השיטה הקונבנציונלית.
הדברה ירוקה מתאימה למקומות מאוכלסים כמו בתים, משרדים, מוסדות חינוך, מקומות המעניקים שירות לתושבים, מסעדות, בתי קפה, בתי מלון ובכל סביבה שיש בה חיים. 

איך מדבירים ג'וקים בהדברה ירוקה?

ברוב המקרים ישתמשו בחומר מסוג מקספורס ג'ל המיועד לתיקנים, שזהו למעשה פיתיון ג'ל שנועד לחסל את כל ממלכת התיקנים שבסביבה.
החומר מיוצר בגרמניה מחברת
BAYER ובעל מינון מופחת של רעלנים וכימיקלים. ההרכב כולל חומר פעיל של 0.05% FIRPONIL שאינו מזיק לבני אדם ולחיות מחמד.
לא בטוחים באיזה חומר המדביר שלכם משתמש ומה ההשלכות לכך? תמיד תוכלו להתייעץ עם המדביר לפני ביצוע ההדברה, לעדכן אותו בנוגע לילדים ותינוקות בסביבה, וכן לחיות מחמד שברשותכם.

הדברה ירוקה נגד ג'וקים – מהם היתרונות העיקריים?

1)    שימוש מופחת ברעלנים וכימיקליים – להבדיל מהדברה עם חומרים כמו זרחן אורגני, שימוש בחומרים ידידותיים יותר לסביבה מפחית את הסיכוי לפגיעה בסביבה.

2)    שמירה על הסביבה – הדברה ירוקה מתאימה יותר במקומות כמו בתים, מסעדות, בקרבת ילדים, בעלי חיים, נשים בהיריון, בסביבה שיש בה צמחים ויצורים חיים.

3)    מופחת או נטול ריחות – הדברה ירוקה היא לרוב ללא ריח, כך שניתן לחזור הביתה בבטחה, מבלי להרגיש בריחות לא נעימים למשך שעות.

איך צריך להתכונן לפני ביצוע ריסוס נגד ג'וקים?

·        בסביבת המטבח – מומלץ לפנות את ארונות המטבח כדי שהמדביר יוכל לבצע ריסוס נגד ג'וקים בצורה יסודית  , וכמובן לארוז את כל מוצרי המזון ולאטום אותם בצורה מוחלטת. יש להרחיק דברי מזון וכלים להגשת מזון מקרבת השיש, השולחן והמדפים.

·        בסביבת המקלחת – הרחיקו חפצים אישיים כמו מברשת שיניים, סבון, ספוג רחצה או כל פריט שאתם נוהגים להשתמש בו במגע ישיר עם הגוף.

·        בסביבת הבית – הרחיקו רהיטים מהקירות, דאגו לבייבסיטר לילדים והרחיקו לגמרי חיות מחמד מאזור הריסוס, כולל קעריות המזון והצעצועים שלהם.

מה צריך לעשות לאחר ביצוע הדברה נגד ג'וקים? 

1)    מתייעצים עם חברת ההדברה – כדאי לבדוק מהם נהלי הבטיחות המומלצים וכיצד עליכם לנהוג.

2)    שטיפת הבית – בהתאם להוראות שקיבלתם, יש להמתין עם שטיפת הרצפות לאחר ריסוס. בדרך כלל ניתן לשטוף את הרצפה לאחר כיומיים.

3)    כניסה לבית – בין אם מדובר בבית עם בעלי חיים או ילדים קטנים, גם כאן מומלץ להתייעץ עם חברת ההדברה בנוגע להנחיות. ברוב המקרים ניתן להיעדר מהבית בין שעתיים עד – 6 שעות.

איך מבצעים ריסוס נגד ג'וקים בצורה יעילה?

סוג התיקן

תיקן אמריקאי

תיקן גרמני

איך מבצעים הדברה

בבתים פרטיים ההדברה תכלול שימוש בחומרים ידידותיים לסביבה ומופחתים ברעילות, תוך מתן תשומת לב לסביבת בורות הביוב, הזרקת חומר לביוב וחיסול כל הג'וקים בסביבה.

חיסול תיקן גרמני בבית פרטי הוא שונה ומאתגר יותר, מאחר ותיקן גרמני עמיד מפני החומרים שמשתמשים בהם נגד תיקן אמריקאי. לכן המדביר יבצע זיהוי שאכן מדובר בתיקן גרמני.

איזה שיטה מתאימה 

שיטת ההדברה משולבת שימוש בפיתיונות ג'ל לחיסול כל התיקנים בסביבה, או ריסוס ממוקד בהתאם לכמות ולמצב בשטח.

שיטת ההדברה כוללת מריחת פורמולציה של ג'ל ייעודי נגד תיקן גרמני, בעל רמת רעילות מופחתת ומתאימה לסביבת אדם.
את הפורמולה מורחים בכל האזורים הנגועים, ולעיתים הטיפול מצריך המשכיות ומעקב עד לחיסולם.  

כמה זמן זה מחזיק

הדברה ירוקה יכולה להחזיק עד שנה

משך הטיפול יכול לקחת גם חודש, אך צפוי להחזיק לאורך זמן

 

לסיכום על חלום על ג'וקים

חלום על ג'וקים יכול לגרום ללילה מלא אימה ופחדים ויכול להיות שבאמת חויתם ג'וק שבאמת הולך עליכם בלילה והמציאות נכנסה לחלום , זה אפילו קרה לי בתור מדביר מוסמך לפני כמה שנים שטייל על גוק בלילה ואשכרה חלמתי על זה ושאני מתעורר בלילה אני רואה ג'וק על הפנים שלי ..
הטיפול הטוב ביותר כדי לישון בלילה בשקט נגדם זה ביצוע הדברה יסודית לבית נגד תיקנים עם מדביר מוסמך .

Back to top button