חדשות הארץמבזקים

מנהרת טרור אותרה באזור השרון? גורם ביטחוני מרגיע

לאחר שברשתות החברתיות הופץ סרטון המתעד לכאורה תשתית תת-קרקעית חשודה באזור בת חפר, יצא היום (שלישי) גורם ביטחוני בהבהרה כי מדובר בפייק ניוז. על פי הגורם, הסרטון מראה למעשה חיילים הבודקים מערה טבעית מוכרת הנמצאת במרחב, ולא מנהרה מלאכותית כפי שנטען.

"המערה המדוברת נבדקת באופן שגרתי על ידי כוחות הביטחון, וכך גם נעשה מיד עם קבלת הדיווח", הסביר הגורם. "בדיקה מעמיקה העלתה כי לא מדובר בתשתית עוינת או מאיימת. המערה הטבעית אינה מגיעה כלל ליישוב בת חפר ולא מהווה סכנה לתושבים או לכוחותינו".

הגורם הביטחוני הדגיש כי חשוב להתייחס בזהירות ובאחריות למידע המופץ ברשתות החברתיות, במיוחד בנושאים רגישים הנוגעים לביטחון. "אנו קוראים לציבור לגלות ערנות, אך לא להיגרר אחר שמועות והנחות שגויות העלולות ליצור בהלה מיותרת", אמר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לסיכום, הגורם שב והבהיר כי אין ממש בטענות שהועלו בסרטון, וכי מדובר במערה טבעית מוכרת שאינה מסכנת את יישובי האזור. צה"ל ושאר גופי הביטחון ימשיכו לפקוח עין ולפעול ככל הנדרש על מנת להבטיח את שלום הציבור.

בכתבה זו נעשה שימוש במדיה לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected] או בוואטסאפ

תגובה אחת

  1. "גורם בטחוני" – אותו "גורם" שאמר שחמאס מורתע ? לא מאמינים לשום מילה של שום "גורם בטחוני" !!!

Back to top button