בריאותמבזקים

הוארך בחצי שנה נוספת: פטור ממדריך בחדר כושר

ועדת החינוך, התרבות והספורט בראשות חבר הכנסת יוסף טייב אישרה הבוקר (חמישי) את הארכת הוראת השעה, שניתנה בתקופת הקורונה, ונוגעת לתקנות מכוני כושר.

לפי התקנות שאושרה הארכתן ב-6 חודשים נוספים, יינתן פטור מנוכחות מדריך במכון כושר שמספר המתאמנים בו בזמן נתון אינו עולה על 100 איש ובלבד שבכל עת שבה לא נוכח מדריך במכון הכושר, ינכח במקום אדם שעבר קורס עזרה ראשונה ובעל תעודה בתוקף.

לפני שנה בדיוק אישרה הוועדה את הארכת הוראת השעה בשנה נוספת, כנגד התחייבות שנתן נציג מנהל הספורט שתיעשה עבודה בנושא במשרדם, אחרי ששקלו את תיקון החקיקה או ביטולה. חרף ההתחייבות ובשל המלחמה, נוצר עיכוב והתקנות החדשות פורסמו להערות הציבור רק בשבוע האחרון. נציגי המשרד הודיעו היום כי את תקנות הקבע החדשות, שיחליפו את הוראת השעה, הם צפויים להביא לוועדה במהלך כנס הקיץ הקרוב.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בתום הדיון אישרה הוועדה את בקשת המשרד להארכת הוראת השעה בחצי שנה. עם זאת ציין יו"ר הוועדה ח"כ יוסף טייב כי לא תינתן הארכה נוספת: "אני מקבל את עמדת המשרד שיש לתת את זמן ההיערכות למכוני הכושר אבל אין לנו כוונה להאריך את הוראת השעה פעם נוספת. הוועדה תתכנס בשבועות הקרובים כדי לדון בהסדר הקבע".

Back to top button