מבזקיםצבא וביטחון

הפיגוע בצומת יצהר: כוחות צה״ל במרדף אחר המחבל

דובר צה״ל אישר כי בהמשך לדיווח הראשוני, מחבל הגיע לפני זמן קצר (חמישי) לצומת יצהר שבחטיבת שומרון ודקר איש קבע בצה"ל שהיה ברכבו, המחבל נמלט. כוחות צה"ל פתחו במרדף אחר המחבל וחוסמים צירים במרחב. איש הקבע פונה באורח בינוני לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, משפחתו עודכנה.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן שוחח עם מפקד חטיבת שומרון אל"מ שמעון סיסו על נסיבות הפיגוע ומצב הפצוע. דגן ביקש לחזק את מפקד חטיבת שומרון ודרכו את כל החיילים. לאחר השיחה ביניהם אמר דגן כי "שוחחתי עם מח"ט שומרון אל"מ שמעון סיסו, ביקשתי לחזק אותו ואת כל הלוחמים האהובים שלנו בשומרון. בשם כל עם ישראל אנו מתפללים לרפואתו של החייל הפצוע.״

״אנו תמיד עומדים יחד, עם ישראל כולו, חיילים ואזרחים, כולנו עומדים מול אותו אויב וכולנו עם אחד. מתוך האחדות הזו ננצח. אני קורא לממשלת ישראל להורות על תגובה נחושה, הפיגוע הזה נגמר בנס, אבל אסור לסמוך על הנס. האירוע הזה היה יכול להיגמר בתוצאה אחרת לגמרי והציפייה מהממשלה ומהפיקוד הצבאי הבכיר להתייחס לאירוע כאילו הוא נגמר בצורה אחרת. חייבים לסגור את המחסומים הביטחוניים חזרה, הם נפתחו בגלל לחצים פוליטיים מעבר לים.״ הוסיף.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

״יש לאסוף את הנשקים הבלתי חוקיים ולצאת במבצעים התקפיים מול הרשות הפלסטינית הטרוריסטית העומדת מאחורי גלי הטרור בשנים האחרונות ומממנת את הטרוריסטים שלה וגם את המחבלים הנאצים של החמאס – כולל המחבלים שבעזה. בשם ההתיישבות ביהודה ושומרון ועם ישראל כולו אני שולח חיבוק גדול ללוחמי צה"ל, כולנו עומדים מאחוריהם ונותנים להם את כל התמיכה והאהבה כדי לנצח את הטרור הברברי הקם עלינו. עם ישראל ינצח!" אמר לסיום.

לוחמי חיר - לוחמי צהל - לוחמים - יהודה ושומרון - יו"ש
אזור יהודה ושומרון. צילום: דובר צה"ל

Back to top button